Zamknięte

Zamknięte


#1 27-04-2012 00:20:18

 Mimetka

Administrator

Zarejestrowany: 26-04-2012
Posty: 22
Punktów :   

Regulamin

I. Wstęp

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum Radia Kampai
2. Rejestracja na forum jest darmowa i ogólnodostępna.
3. Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników na forum są ich autorstwa i przedstawiają wyłącznie ich opinie.
4. Zakazane jest wykorzystywanie forum do rozsyłania spamu lub reklamowania produktów i usług oraz stron internetowych. Każdy link zewnętrzny nie służący do pokazania swoich prac lub uzasadnienia swoich wypowiedzi także może być uznany za spam. Reklama może zostać umieszczona na forum tylko za wcześniejszą zgodą administracji.
5. Osoby działające na niekorzyść forum radia Kampai, bądź będące podejrzane o takie działania mogą zostać odcięte od dostępu do forum bez ostrzeżenia.
6. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od administracji (z okazji świąt, ważnych wydarzeń na forum, zmiany regulaminu) oraz powiadomień o otrzymaniu prywatnej wiadomości lub aktywności w założonym przez Ciebie temacie (możliwość zmiany ustawień w panelu użytkownika). Wiadomości te będą zawierały treści informacyjne, nigdy reklamowe.
7. Wszelkie naciski i groźby pod adresem moderatorów i administratorów będą karane permanentnym banem.
8. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem postanowień tego regulaminu.

II. Część ogólna

1. Zabronione jest reklamowanie w jakikolwiek sposób tzw. „warezów” oraz innych stron zawierających treści zakazane przez polskie prawo. Dotyczy to zarówno tekstów pisanych jak i grafik.
2. Na forum nie można publikować treści pornograficznych, wulgarnych, obrażających lub wyśmiewających innych użytkowników, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu, rasizmu oraz innych szerzących nienawiść treści.
3. Zabronione jest prowokowanie i prowadzenie kłótni za pośrednictwem forum.
4. Treść wypowiedzi użytkownika powinna być czytelna. Rozumie się przez to obowiązek stosowania polskich znaków, znaczników BBcode (tam gdzie jest taka możliwość), przestrzegania zasad polskiej ortografii i interpunkcji, niepisania na przemian dużą i małą literą, nienadużywania emotikon.
5. Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz słów lub znaków jednoznacznie wskazujących na zastępowanie wulgaryzmu.
6. Nie wolno podawać informacji, adresów lub innych form danych, mogących destruktywnie wpłynąć na innych użytkowników bądź ich własność.
7. Niedozwolone jest umieszczanie min. w postach i podpisach, tekstów w kolorze czerwonym oraz zielonym (kolory te zarezerwowane są do notatek od administratorów i moderatorów).

III. Konto użytkownika

1. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta.
2. Używanie konta przez więcej niż jedną osobę jest zabronione.
3. Nazwa użytkownika nie może zawierać zwrotów wulgarnych i powszechnie uważanych za obraźliwe. Nie może być także domeną internetową (nie dotyczy użytkowników, którzy wcześniej ustalili to z administracją).
4. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie akcje wykonane przy pomocy jego konta.
5. Administracja forum nie odpowiada za włamania na konta użytkowników spowodowane łatwym do rozszyfrowania hasłem.

IV. Posty 

1.Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się, czy taki lub bardzo podobny już nie istnieje (używając funkcji „Szukaj“). Jeśli temat zawierający interesującą treść już istnieje, ale nie zawiera wszystkich potrzebnych odpowiedzi, należy odświeżyć go zamiast zakładać nowy.
2. Tematy powinny znajdować się w odpowiednich dla nich działach i być opatrzone tytułami adekwatnymi do ich treści.
3. Umieszczanie tego samego tematu w kilku działach jest niedozwolone i może skutkować usunięciem go ze wszystkich działów.
4. Administratorzy i moderatorzy mogą zamknąć temat jeśli uznają, że jego autor otrzymał odpowiedź na zadane pytanie, gdy dyskusja zboczyła na inny temat lub temat został wyczerpany.
5. Zabrania się pisania postów nie pasujących merytorycznie do tematu w jakim się znajdują.
6. Zabrania się edytowania postów w sposób prowadzący do zmienienia ich sensu (także odebrania jakiegokolwiek sensu).
7. Administracja nie podejmuje się masowego usuwania postów na żądanie użytkownika.


http://img-fotki.yandex.ru/get/3809/balovannaya.d/0_40e95_3faa908a_L.jpg


,,Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie''

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpgrebelde.pun.pl www.red104.pun.pl www.czarni-rycerze.pun.pl www.kabum.pun.pl www.cyber-swiat.pun.pl